פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שרותי תוכן - למרות שלא נרשמתי/ הסכמתי לשרותי תוכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ע"פ חברת מירס, בתאריך 30.12.11 ביצעתי הרשמה לשירות תוכן באמצעות האתר:
www.SmsParty.co.il
חוייבתי בגין "ההרשמה" לשרות התוכן בסך 9 ש"ח.
לא נרשמתי לאתר זה.
בנוסף, לפי תקנה מספר 2 של משרד התקשורת(החלה מתאריך 13.12.11), לגבי טופס גישה לשירותים:
"מנוי קיים שלא יעביר לחברה את התייחסותו לטופס עד יום 13.12.11 ייחסם לקבלת השירותים המפורטים בסעיף 3 בטופס תוך 7 ימי עבודה מהמועד הנ"ל."
פניתי למירס לפחות פעמיים ע"מ לקבל החזר כספי (איני מעוניין בהחזר של דקות).
מספרי הפנייה בחברת מירס:
35447610
35447659
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי של 50 ש"ח, בגין הנזק ובזבוז הזמן הרב פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה