פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה עם חברת מירס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בית שאן רחוב ירושלים הבירה 28/7 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד 27/02/2012

שלום, שמי בן ציון סעדה ואני מבית שאן, מס' ת.ז 300396546, מס' פלאפון 0525789509.
אשתי מורה חיילת בקבע, ב- 09/02/2012 הלכנו יחד לקבל את המירס שלה מהסניף של מירס בעפולה. תוך כדי התברר לנו שיש מסלולים טובים גם למשפחה של מי שבקבע. לכן שמענו מהנציגה שם מסלול ומה שהבנו ממנה (גם אני וגם אשתי) זה כך:
1000 דק' למירס, 400 דק' לנייח
400 דק' לנייד, 400 SMS
כאשר כל זה ב-99 שקל. 49 שקל לחודש על מכשיר מוטורולה 890 (נאמר לי ע"י הנציגה שבחבילה כזאת אני בעצם מקבל החזר עליהם ולא משלם בעצם על המכשיר).
אלא שאמרנו לנציגה בסניף שאם אעבור למירס אצטרך להמשיך לשלם לחברת פלאפון שאיתה הייתי עד עכשיו 20 שקל בחודש, והנציגה בסניף אמרה לי שלכן היא תוריד לי עוד 20 שקל בחודש ויצא לי בסה"כ 80 שקל בלבד לחודש, עוד היא נסתה לשכנע אותי בזה שעד עכשיו הייתי מקבל חשבוניות בפלאפון של 130-170 שקל בחודש ועכשיו במירס אחסוך לפחות 50 שקל.
אלא שכשדיברתי (בטלפון) עם נציגים משרות לקוחות במירס (השיחות מוקלטות, לדעתי זה היה בחמישי שעבר- 23/02/2012) רק אז התברר לי שבשביל לקבל את הזיכוי על המכשיר (49 שקל) אני צריך להגיע לחשבונית של 100 שקל ואם לא אגיע לסכום זה אצטרך לשלם בנוסף עבור המכשיר 49 ש"ח. יש כאן אי הסברה של העסקה באופן מלא.
עוד נאמר לי (שוב, השיחות מוקלטות, נדמה לי שגם זה היה בחמישי שעבר, ב-23/02, אני במירס לא הרבה אפשר לשמוע את כל השיחות האחרונות אם צריך) כששאלתי על ביטול עסקה- האם זה 14 ימי עסקים? אמרה לי הנציגה בטלפון- כן, לא כולל שישי שבת. אם נבדוק נראה ש-14 ימי עסקים לא כולל שישי שבת מסתיימים ב-29/02, ז"א רק בעוד יומיים..
אתמול כבר ב- 26/02 ביקשתי שיפתחו לי פניה לביטול עסקה וחזרו אלי היום (ב- 27, מישהי בשם אביטל) ואמרו לי שאני לא יכול לבטל את העסקה כי כבר עברו 14 ימים רגילים וימי ביטול עסקה הם לא ימי עסקים אלא ימים רגילים כולל שישי שבת.. ואני כמובן אמרתי שבטלפון נציגות ממירס (זו הייתה נציגה אחת לפחות, אולי אפילו שתיים) אמרו לי שמדובר בימי עסקים. זה מוקלט, אפשר לבדוק את זה. ועוד דיברנו אני והנציגה ממירס בטלפון שיש בעיה גם מצד עצם העסקה שלא נאמרו לי כל הפרטים (כמו שכתבתי לכם מקודם) והיא אמרה שאם באמת לא נמסרו והובנו לי כל הפרטים אפשר לבטל את העסקה בלי קשר ל-14 ימי עסקים. ואז היא אמרה לי שהיא תתקשר לזאת שעשתה איתי את העסקה ותברר איתה והיא תחזור אלי. היא חזרה אלי ואמרה שהנציגה מהסניף אמרה שאלך אליה ואם באמת משהו לא היה ברור לי היא תטפל בי ואף תמליץ למנהל שלה על ביטול עסקה. ובאמת נסעתי עם אשתי לעפולה מבית שאן היום (פספסתי שעות עבודה בשביל זה) במטרה לבטל את העסקה (הבאתי את הערכה וכו'), וכשהגעתי אמרה לי הנציגה בסניף שלא נאמרו מפיה דברים כאלה (- שאם משהו לא הובן בעסקה היא תמליץ על ביטול עסקה וכד'). היא התקשרה לאביטל כשאני נוכח בשיחה כדי לברר איתה מה היא אמרה בשמה והיא באמת אמרה את מה שאמרתי שאם משהו לא הובן לי ויסתבר שלא נאמרו כל הפרטים במפורש זו עילה לביטול עסקה ואז הנציגה לקחה את הפלאפון שלה שהיה על רמקול ושמה אותו שלא תהיה על רמקול לדבר איתה מבלי שאשמע את השיחה ביניהן ואמרה לה- "את טוענת שהייתה כאן רמאות? זה לא נכון מה שאת אומרת, את בעד או נגד החברה?.." ממש רואים שיש משהו בדבריי אם היא אומרת דברים כאלו.. בסופו של דבר הנציגה בסניף לא מדברת בכלל על ביטול עסקה וממשיכה לטעון שנאמרו לנו כל הדברים במפורש. ומה שהן בעצמן הציעו לנו זה לשלוח פקס למספר 0577616161 ולכתוב את טענותינו כדי לבטל את העסקה בכל זאת.
לסיכום מה שיוצא זה ככה:
א. העסקה לא נאמרה בצורה מלאה ושלמה.
ב. נציגות ממירס בשיחות מוקלטות בטלפון אמרו לי ש- 14 ימים זה 14 ימי עסקים.
ג. באתי לעפולה על חשבון שעות עבודה בהמלצת נציגה ממירס בטלפון שדברה עם נציגה מהסניף ובסוף הנציגה מהסניף אמרה שלא אמרה את זה. הפסדתי כסף, זמן ויש כאן עגמת נפש גדולה.

בבקשה לטיפולכם.
אבקש לחזור אלי למס' 0525789509 לאשר שהגיע הפקס ולעדכן אותי מתי אקבל תשובה בנידון.
תודה רבה ולילה טוב,
בן ציון

עוגמת נפש סוג הנזק :
בעיקר לבטל את העסקה וגם לפצות אותי על העגמת נפש, ועל זה שהטעו אותי בטלפונים וכו'. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה