פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מכפיר! נושא התלונה:
לוי חיים שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וארבעה ימים רכשתי פלאפון מחברת מירס בסניף קרית גת, הדגם לא היה בנמצא בחנות ולכן הבטיחו לי שלמחרת בבוקר יביאו לי אותו באמצעות שליח. למחרת אף אחד לא דיבר איתי, אחה"צ התקשרתי, והתברר בכלל שההזמנה שלי נפלה בין הכיסאות ואף אחד לא זכר אותה אם לא הייתי מתקשר. אחרי יומיים של בדיקה הסתבר להם שהדגם בכלל לא קיים להם במלאי מה שבכלל נשמע לי מוזר, ביום רביעי הנציגה שרכשתי ממנה התקשרה ואמרה שהיא תשלח את זה בדואר. בפועל זה הגיע ביום שני! שבוע ויום לאחר שהזמנתי! ועדיין לא נגמרו הצרות, אני מדליק את הפלאפון והוא לא מחובר! אני מתקשר ואומרים לי עד 24 שעות הוא יתחבר, שזה בכלל מחדל לדעתי, פרימיטביות לשמה. אבל חיכיתי 24 שעות, והפלאפון לא התחבר! חזרתי לנציגת שירות והוא הבטיחה לי שעד מחר בבוקר זה יתחבר וגם למחרת זה לא התחבר!! כמעט שבועיים חברת מירס משאירה אותי בלי פלאפון בגלל ההתנהלות החובבנית של העובדים שלה!
פיצוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה