פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובטח מהאתר שיבטלו שני מכשירים ועדין אני מחויב עליהם כפי שלא סוכם נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני הגשתי תלונה ב 14/02/2011 מספר תלונה 59502 עקב בעיות קליטה קשות.
פנה אליי איציק ביטון ואמר שיבטלו 2 מכשירים מתוך והחמש שקיימים אצלי , הלכתי למרכז שירות בוטלו הכל וסוכם סכום של 104 שקלים מדי חודש עד שייגמר ההתחייבות על 3 המכשירים שנשארו. היום אני מגלה שאחרי שנה עדיין נותר חוב של 3200 ככה שביטול שני המכשירים לא היה כפי שנאמר באתר ובמרכז שירות והקנס לביטול נשאר 4800 כאילו לא היה כלום. חברה מירס אינה עומדת בהבטחות.
הם לא אומרים לי גם איך מתחלק החיובים כלומר מה הם קנס היציאה וחוב על המכשירים וכדומה
כספי סוג הנזק :
שיפורט על מה חוייב בדיוק ותיקון החיוב על 2 המכשירים שבוטלו פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה