פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול וחיוב שלא בצדק נושא התלונה:
כהן איימי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע אוגוסט 2011 הצטרפתי להיות לקוחה של מירס דרך מבצע משפחות של "חבר".
בהצטרפותי קיבלתי מכשיר מדגם I-ONE בעלות של 69.90 ש"ח לחודש.
מהיום הראשון המכשיר לא היה תקין, הן אם זה בעיות קליטה והן בעיות נוספות כגון "תקיעת" המכשיר ובעיה בלוח במקשים.
שוחחתי עם נציגי שרות הלקוחות אין ספות פעמים, התשובה תמיד היתה "נחזור אליך" ומעולם לא חזרו.
בשלב מסויים התחלתי להגיע לסניף "מירס" ראשון לציון פעם בשבוע, כל יום שישי, עם תינוק בן חודש ימים,
לאחר מספר שבועות שנמאס להם ממני הם החליפו את המכשיר, אך המכשיר החדש היה אף גרוע מקודמו ולא ניתן היה להשתמש בו כלל.
בחודש נובמבר לאחר שתמו כל הקצים הגעתי פעם נוספת כמו בכל שבוע ודרשתי להחזיר להם את המכשיר.
הם לא הסכימו לקבל את המכשיר בחזרה ולבטל את התקשרותי בתרוצים כגון אין מנהלים אשר יוכלו לטפל בבעיה
והובטח כי במהרה יחזרו אלי וכמובן שאף אחד מעולם לא חזר.
באותו היום נכנסתי לסניף פלאפון הסמוך והצטרפתי לחברתם.
נסיונות נוספים שלי להחזיר לחברת מירס את המכשיר לא צלחו.
היום המכשיר נמצא אצלי בבית ללא שימוש, מירס עדיין מחייבים אותי כל חודש בסך של 69.90 ₪
ובחוצפתם אומרים שאם ברצוני לתקן את המכשיר הנני צריכה לשלם דמי השתתפות עצמית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק לחייב מייד את חשבוני, ולהחזיר לי את כל הכסף עבור המכשיר מיום סגירת העסקה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה