פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שי"ל לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אבקש את עזרתכם בדחיפות..
במהלך חודש דצמבר פניתי למרכז שירות ומכירה באשקלון ובצעתי שם מס' שינויים במכשיר שלי שמספרו 0578172122 והם:
1. שינוי אמצעי תשלום עקב שינוי בנק וסוג כ.א
2. שינוי אופן שליחת חשבונית מהדואר לאינטרט עקב מגורים
3. ביטול גלישה באינטרנט עקב אי שימוש
בתחילת החודש פניתי לחברת מירס מכיוון שטרם קבלתי הודעה לחיוב,
שוחחתי עם נציגה שמסרה לי ששום דבר לא בוצע וחוץ מהתנצלות עלי לשלם עמלה עבור תשלום שחזר + גלישה באינטרנט למרות שבקשתי לבטל עקב אי שימוש (המכשיר מתחבר לבד ולכן בקשתי לנתק את השירות) .
במשך כ 3 שבועות אני עוברת מנציג לנציג כל אחד אחד אומר שטות כזאת או אחרת עד שלבסוף שוחחתי עם ליטל ב 20.4 ובצענו שיחת סכום .
שאלתי את ליטל כמה עלי לשלם על החשבונית האחרונה היא מסרה לי שהחשבונית לאחר זיכוי עבור הגלישה עומדת על סך 49.01 שח בלבד!
בנוסף בקשתי מימנה לוודא שהחשבונית תשלח אלי למייל ושהיא מבטלת את הגלישה ובמידה וגם החשבונית שנסגרה באותו היום לא כוללת בתוכה תשלום עבור הגליש. כמו כן מסרתי כ.א סבפעם ה.. ושלמתי את החוב על סך 49.01
יש לציין שבצעתי מולה לפחות כ 3 פעמיים את השיחת סכום הנ"ל ו"להפתעתי" ביום א' 22.4 הקו נותק ללא ידיעה \ הודעה מוקדמת .
שוב חזרנו לנק' ההתחלה הפעם אין תיעוד גם לשיחה הזאת ואין שום זכר לשיחות הנ"ל שאלתי אם גם הפעם הנציגה הזאת פוטרה\התפטרה כמו כל הנציגים הקודמים אמרו לי שלא ושאני מדמיינת כי לא שוחחתי עם אף אחד.
לאחר כ 3 שעות אושר לנציגה בשם אוסנת להאזין לשיחה ואכן כל מה שאמרתי אמת לאמיתה אך היא טוענת שנעשתה כאן טעות ואין אישור לזכות רק באופן חלקי בלבד ונו מה נראה לכם?! שוב התחלנו בטלפונים למנהלים ולבכירים שהאחרונה שוחחתי איתה וגם אחרי שעות ארוכות של המתנה .
נציגה בשם שני למרות שהיא שמעה את השיחה לא מוכנת לקחת אחריות על שום דבר חוץ מלהתנצל.
לסכום.
חברת מירס היקרה תבדקו היטב את כלל הנציגים שלכם תאזינו לשיחות כי הייעוד של ההקלטות הן בשביל בקרה ותיעוד ולא בשביל משחק .
תקחו על עצמכם את האחריות ותעמדו מאחורי הנציגים שלכם וכמו כן תוודאו שנציג שמקבל מידע מסוג כמו כ.א או כל פרט מסווג אחר של לקוח שיעדכן אותו במערכת ולא סתם יקח מהלקוח פרטים ואלוקים יודע לאן הם עוברים.
וחשוב חשוב תתעדו את כל השיחות שלכם !!!

בברכה,
לירז בן הרוש גבאי
0503747774
עלבון וכספי סוג הנזק :
פיצוי ומכתב התנצלות המסכם הכל פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה