פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול קלוקל במכשיר נושא התלונה:
ליבוביץ אלעד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שהגעתי לחברה לתיקון מסך המכשיר שנפגע, התברר לי בהמשך היום שדפקו לי את האוזניה.. שומעים חלש מאוד מאוד וניתן בפועל לקיים שיחה רק בספיקר.
זו ממש לא פעם ראשונה ששירות הלקוחות של מירס מטפל בבעיה אחת ויוצר בעיה אחרת.פשוט ביזיון! לא עושים בדיקה בסיסית על המכשיר לפני שמחזירים ללקוח? לא לומדים שם בחברה איך להתנהל מול לקוח? ונעזוב את זה שביקשתי שיסדרו לי מקש רופף וזה בכלל לא טופל..
מכשיר עם פגם סוג הנזק :
נמאס לי לבוא במיוחד לחברה בכל פעם בגלל הטעויות שלה. שיבוא שליח לקחת את המכשיר ולהחזיר לי אותו תקין פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה