פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חבילה ללא הגבלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים רכשתי מירס עם תוכנית ללא הגבלה לנייחים, ללא שום סעיף המגביל בכמות הדקות, באמצע החג קיבלתי טלפון מנציגה במירס היות ואני מדבר הרבה דקות במירס וזה עולה להם כסף הם מפסיקים לי את התוכנית מהיום למחר, כמובן שעניתי שאני לא מקבל את הפנייה שלהם טלפונית ושאני מחכה למכתב רישמי, אבל זה לא הפריע להם לנתק את התוכנית באמצע החג, אחרי החג התקשר אלי "אלי" נציג החברה ואמר שאחרי התייעצות עם משרד התקשורת, שאחרי זה הכחיש שאמר את זה, ביטלו לי את התוכנית כי חרגתי מפי 3 מהממוצע, לא ראיתי בחוזה שיש סעיף המגביל בכמות הדקות, וע"כ אבקש ואשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא
כספי סוג הנזק :
החזרת תוכנית ללא הגבלה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה