פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נגב 3 קרית שדה התעופה כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו חברה המעסיקה כ-75 עובדים. לחלק מהעובדים יש טלפונים ניידים. בינואר 2007 התקשרנו עם חברת מירס ועד נובמבר 2012 הוספנו שדרגנו ושינינו מכשירים במירס. לאחרונה החלטנו לעבור לסלקום. הודענו למירס באמצעות המייל שברצונינו להתנתק. הודענו בSMS לאשת הקשר שלנו על כך. ניידנו את המספרים וחיכינו לקבל חשבון יתרת חוב בגין הניתוק. חשוב לציין כי חברת מירס מחזיקה בהוראת קבע לטובתה בגין המכשירים וציפינו שנחוייב בהוראת הקבע. חודש לאחר הניתוק קבלנו חשבונית דמי שימוש ממירס כאילו לא קרה דבר. בשיחה עם השירות התברר כי עלינו להגיע לתחנת שירות ולשלם שם דמי יציאה בגובה 2,098.99 ש"ח ורק אז ננותק. שלחנו שליח עם הסכום הדרוש. הפקידה בתחנת השירות לא היתה מוכנה לקבל את התשלום בטענה כי אינה יודעת עבור מה זה ולמעשה אנחנו בזכות בכרטיס החשבון. פנינו שוב לשירות הם ניסו ליצור קשר עם התחנה וכו'..בקיצור לא מוכנים לחייב אותנו בהוראת הקבע, לא מוכנים לקבל מאיתנו כסף מזומן וגם לא מוכנים לנתק אותנו שלא לדבר על ביטול החשבונית שהוצאה בגים התקופה בה לא היינו מחוברים למירס. הדבר היחיד שמירס מציעים לנו הוא להשאר "בהשתקה" מחוברים להם. איננו רוצים בכך ואיננו מוצאים פתרון.
כספי סוג הנזק :
תשלום דמי היציאה וחוב המכשירים והתנתקות מחברת מירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה