פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ללקוח על הפנים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון 60, מרכז ביג כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני בחברה כשבעה שנים כבר ועד אכשיו לא היו לי בעיות איתם, לפני כחודשיים נתתי מכשיר שלי לתיקון )Motorola titanium ) היום הלכתי לברר מה אם המכשיר שלי והיתברר שעד אכשיו הם לא תיקנו אותו ואפיליו לא הזמינו חלק למכשיר שלי, כדי לא לתקן את המכשיר הם רצו שאני יקח מכשיר אחר שהוא כבר משומש, אני לא הסכמתי וביקשתי לדבר אם מנהלת של סניף, היא במהירות אמרה לי שאו שאני רוצה אני יכול לקחת מכשיר משומש ואני ישלם על המכשיר ש שלי או שהם יתנו לי את המכשיר בלי תיקון או שאני יחקה עוד פעם וזה יכול להיות חודש, חודשיים או יותר. אני אמרתי שאני מתנתק מהם והם אמרו בהצלחה בשיא החוצפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
רוצה מכשיר חדש או החזר של כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה