פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבונית< נושא התלונה:
אורן אתי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בעלי לקוח מירס למעלה מ-15 שנה. לפני מספר שנים הצטרפתי למירס באינטרנט שהם שולחים לי חשבונית בדוא"ל.

לצערי, זה לא עובד. פעם בשנה אני כותבת להם דוא"ל ומבקשת שישלחו לי בדוא"ל באותו רגע הם שולחים מספר חודשים אחורה. מאז 2011 ועד היום אין לי שום חשבונית. פניתי אליהם בדוא"ל עשרות פעמים ושום תגובה.
עלבון סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה