פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחשבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים עזבתי את חברת מירס, המנוי בחברה היה על שם בעלי
וסגרתי חשבון מול חברת מירס

המספר שלי הועבר ללקוח אחר

אך עקב טעות –החשבון נשאר על שמי וקבלתי מכתבי גביה גם על מספר זה וגם על מספר אחר שאינו שלי

יצרתי קשר עם מספר רב של נציגים מש"ל והועברתי גם למנהלת שלאחר בדיקות רבות מסרה כי באמת הייתה טעות ותוקנה

וכן שלחה לי מכתב סיום חוב (שאני בטוחה שנמצא במאגרי החברה)

לתדהמתי הרבה-

קיבלתי היום מכתב מעו"ד של החברה לגבי חוב והמשך תהליך מול הוצלפ............

אשמח לעזרתכם


עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה