|
|
|
|
|
|
טירטור וגרימת עגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום שני 26 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הלאום ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי למוקד הבנק בבוקר כדי לדעת להיכן להגיע כדי לקבל הלוואת חשכ"ל לחתונת בני כמקובל אצל עובדי הוראה. שלחו אותי למלחה, שם לאחר המתנה שלחו אותי לסניף הלאום שישבו איתי מחצית השעה ובסוף אמרו לי שאין להם הלוואות כאלו עד יולי...אני מחתן בן ממש בקרוב! אין יידוע באינפורמציה בין הנהלת הבנק לבין הסניפים. חבל על 4 שעות של התרוצצות מקרית ארבע לירושלים ובסוף לאחר כל התהליך לגנוז את הכל וללכת ריקם...פשוט תעודת עניות לבנק דיסקונט!
|
חשבון נפש וקצת יחסי אנוש ויחסי ציבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|