|
|
|
|
|
|
תלונה |
נושא התלונה: |
יום שני 16 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה נווה שאנן |
כתובת: |
074 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של בנק דיסקונט מעל -3 שנים
כל פעם שאני צריכה שינוי או עידכון אני צריכה להפנות לטלבנק משאירה הודעה שיחזרו אליי אך סוגרים כאילו שחזרו ואף אחד לא חוזר
היום בתאריך 16.6.14 פניתי במטרה להגדיל מסגרת כ״א שלי ענו בסניף הובטח לי חזרה על ידם ועד לעכשיו מחכה
פניתי לטלבנק להשאיר הודעה, ענתה נציגה חצופה בשם סיגל שלא טרחה לעצמה לתאם מולי ציפיות בהמשך לפניה שלי
שזו שיא החוצפה לא לדעת להתנהל מול אנשים
אם מבטיחים לחזור למה לא חוזרים?
אם לא מסוגלים לתת שירות למה יושבים שם
חשוב לציין ולהוסיף כי אני עובדת סלקום וקיבלנו מבנק יהב הצעה
של 0 שקלים עמלות הלוואה עד 60 אלף פרימיום 1%
אני נאלצת לצערי לעבור יחד על החיסכון שלי ויחד עם בני המשפחה שלי
תתביישו לכם
|
זלזול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|