פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות סניף 151 בנק דיסקונט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתנהלת בסניף 151 יד אליהו בנק דיסקונט כבר קרוב ל-7 שנים אם לא יותר. עברתי בחשבון שלי מצבים טובים יותר וטובים פחות ותמיד נתנו לי את המענה. קיימות לי כמה הלוואות בחשבון ולאחרונה לקחתי הלוואה על הרכב,כמובן חשוב לי להדגיש כי לא היו חייבים לאשר לי אותה ותאמינו לי גם שלא היו מאשרים אם לא היו בטוחים שאני כל חודש בחודשו מחזירה את כל מה שצריך וזה במשך כל השנים שאני נמצאת שם. ההלוואה ניתנה על חשבון הקטנת המסגרת בעו"ש והובהר לי כי לאחר חודשיים יהיה תמיד ניתן להחזיר את המצב לקדמותו ולהגדיל את המסגרת וזה כי סך ההלוואות שלי יהיו פחותות!אם אדייק החודשיים עוברים ממש לקראת הסוף החודש הזה!בימים האחרונים טוען הבנק והפקידה שהבטיחה לי זאת כי לא ניתן לאשר ולא יכול להיות שהובטח לי דבר כזה.כשביקשתי להאזין לשיחה טוען הבנק כי השיחות לא מוקלטות???איזה מין בנק זה מאובטח שהשיחות אינן מוקלטות???

פשוט בושה וחרפה לסניף ולבנק עצמו שלאחר שנים שמנהלים אצליהם את החשבון,משלמים כמו שצריך את כל ההוצאות,משלם כמובן שלא נשכח את הריביות הם מפנים לך את הגב כשאתה באמת צריך אותם,מזלזלים בך,וחושבים שבגלל שאתה בן אדם פרטי ו"קטן" לא תוכל לעשות נגדם שום דבר!פשוט בושה!ואם יורשה לי להוסיף את הבושה בכך שהסכום המתבקש להגדלה הוא 4000 ש"ח כאשר לפני שנייה הם היו בטוחים ואכן ניתן להוכיח זאת כי אני יכולה להחזיר הלוואה ע"ס 40000 ש"ח.
עלבון סוג הנזק :
הגדלת המסגרת כפי שהייתה והובטחה לי שתתבצע!מציעה גם שהשיחות יהיו מוקלטות כדי לבצע בקרה על הפקידים\ות וגם שיפור ביחסי אנוש לא יזיק. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה