פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עירית בדלפק הראשי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרום נווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי עם תינוק בן יומו מחכה לתורי. היה עיכוב נוראי ועירית המשיכה בשלה לדבר בטלפון ולא לתת שירות. כשהתלוננתי בפניה היא צעקה בחזרה אליי ואמרה שאני מעוצבנת מהתינוק הבוכה שלי. היא התנהגה וגם היום מתנהגת כאילו היא בעלת הבנק.
The service in this bank is arrogant and unpleasant. Both the reception clerk as well as the branch manager ( women) that act like they own the place and have something to prove. the service is unprofessional and unkind
עלבון סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה