|
|
|
|
|
|
עירית בדלפק הראשי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרום נווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הייתי עם תינוק בן יומו מחכה לתורי. היה עיכוב נוראי ועירית המשיכה בשלה לדבר בטלפון ולא לתת שירות. כשהתלוננתי בפניה היא צעקה בחזרה אליי ואמרה שאני מעוצבנת מהתינוק הבוכה שלי. היא התנהגה וגם היום מתנהגת כאילו היא בעלת הבנק.
The service in this bank is arrogant and unpleasant. Both the reception clerk as well as the branch manager ( women) that act like they own the place and have something to prove. the service is unprofessional and unkind
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|