פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שרות מעובדת הבנק נושא התלונה:
ירושלמי אסתר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/09/2007 נקבעה לי פגישה עם יועצת הבנק מריה קסלר בכדיי לבצע הלוואה דרך המשכנתה לביצוע העברת זכויות , העברתי לה את כל המסמכים שדרשו ממני הסכם גירושין,תלושי שכר,ת"ז תדפיסי עו"ש,פירוט הלוואות, לאחר שלושה שבועות התקשרתי לשאול מה קורה ואז התחילה פשוט סדרת התעלליות מצד העובדת,היה חסר לה את פירוט ההלוואות שכבר העברתי לה ובכל זאת העברתי שוב,אחרי מס' ימים התקשרתי שוב בכדי לשאול מה קורה ומסתבר שחסר עוד מסמך ועוד מסמך ועוד ועוד בנתיים עברו להם חודשיים והתקשרתי לשאול מה קורה ואז היא אמרה לי שהיא צריכה הסכם חדש חתום בנוכחות עו"ד שילמתי 400 ש"ח לע"וד על מנת לבצע את ההסכם ואז העברתי אליה בפקס כמובן שביקשתי שתחזור אליי וזה לא קרה וכמובן שגם נתקלתי בתגובות ציניות כמו למשל ,אני מתעסקת בעסקאות של מליונים ואין לי זמן לזה,או למשל תתקשרי לשירות הלקוחות ותצעקי עליהם קצת כי כבר אין כח לצעוק היום,כתבתי מכתב תלונה עם העתק לגב' אתי לנגרמן מנכל"ית בנק דסקונן וכמובן לא התייחסו כל הזמן אמרו לי שהתיק בטיפולו של מנהל בכיר, שיא השיאים היה ביום שישי האחרון,התקשרה אליי נציגה ממוקד שירות הלקוחות ואמרה לי שצריך לבצע בדיקת שמאי בכדי שיאשרו לי את ההלואה כמובן שרתחתי ואמרתי לה שלדעתי היה צריך לדרוש את זה ממני לפניי חודשיים ולא אחריי חודשיים בקשתי לדבר עם מנהל בכיר וכמובן נתקלתי בסירוב והנציגה אמרה לי שיחזרו אליי, כמובן שחזרה אליי מריה קסלר אם תגובה "מדהימה" שחייב לבצע את בדיקת השמאי ואין ברירה כששאלתי אותה למה אחרי חודשיים היא פשוט ענתה לי זה מה יש ואין מה לעשות להזכיר שלפניי כן היא בקשה את המסמך שחתום בנוכחות עו"ד. חוץ מבדיקת השמאי הם בקשו מכתב מאותו עו"ד על איך התנהלו הדברים,אמרתי לה שזה לא הגיוני ושזאת פשוט התעללות לשמה והיא ענתה לי בציניות כמובן שלצערה היא צריכה לטפל בתיק הזה ושאני נכנסת לתהליך ארוך ומסובך,
אמרתי לה שהצער היחידי הוא שלי ולא שלה אני הייתי סובלנית במשך חודשיים למרות כל ההערות הציניות שלה.
ואז אמרתי לה שאני מבקשת פגישה עם מישהו יותר בכיר והיא אמרה שאין יותר בכיר ממנה ורק היא מטפלת בתיק ואחת הסיבות שלא חוזרים אליי זה בגלל שרק היא מטפלת בתיק.
זה מה שיש לי להגיד בתמצות קליל הבטחתי לא לשתוק ולא לשקוט כי מה שעברתי זה מסכת התעללות מצד הבנק ועובדת הבנק אני בעוד שלושה שבועות אמורה לעזוב את הדירה עם שתיי ילדים ואין לי מושג לאן ,אני מעולם לא התנהגתי כך לשום אדם וזאת לדעתי ההשפלה הכי גדולה שעברתי בחיי
עלבון/ סוג הנזק :
התייחסות מהבנק לדרישה+מכתב התנצלות פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה