פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דימונה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים , פתחתי חשבון סטודנט בבנק. הובטח לי כי במידה ואעביר משכורת חודשית מעל ל 1000 ש"ח אזכה בשי והוא אופניים.

אכן עמדתי בכול התנאים הנדרשים וכששאלתי לגבי המתנה שהובטחה לי ( ואף פורסמה באמצעי התקשורת השונים כאינטרנט פלקטים וכו..) נאמר לי כי יחזרו אלי.
שוחחתי פעצמיים עם החברה שפתחו לי חשבון ( ולהשיגם לא הי העניין של מה בכך...). ואף ניגשתי שוב לסניף לברר מה קורה לגבי זה כי עוד מעט יגמר המבצע...
שוב הובטח לי כי יחזרו אלי...

לאחר כשלושה שבועות נוספים היתי בקניון ב"ש ונכנסתי לסניף הבנק שם.
שוחחתי עם אחמ"שית ששמה קרן שקישרה אותי לבחור מסניף דימונה שלטענתו לא ידע כלל מהעניין ...והוא מנהל הסניף.
הוא די ניסה לנפנף אוץי וטען שוב שהעניין יבדק ויחזירו לי תשובה......( כי חודשיים לפני הם לא הספיקו).
התעקשתי לקבל תשובה קוטנקרטית וצינתי שגם לא זו תשובה אבל הרבה זה לא עזר לי ....
את השיחה המשיכה קרן מסניף ב"ש ועוד כשאני מולם אני שומעת אותה אומרת כי " יש לי מספיק צרות גם בלי זה ..."_( כנראה שהבחור ביקש את עזרתה בעניין...).
נשאלת הנשאלה מה אני צרה???? או בעיה????
בסה"כ ביקשתי משהו שהובטח לי , למה אני צריכה להיות מושפלת ולפנות 5 פעמיים לברר לגבי זה ?
הרי לפני חודשיים כולם היו נחמדים והבטיחו לי הבטחות.....
חלילה אני קבצנית או שחסר לי כסף מדובר במתנה שירותית - שהפכה לבזיון ופגיעה בכבודי!!!!
כתבתי את מחאתי על התנהלות הסניף במכתב לפניות לקוחות לפני כשבועיים וטרם חזרו אלי בתגובה !
לפני כמה ימים שלחתי להם שוב פניה דרך האתר בה הבעתי את מחאתי לכך שלא טרחו לחזור אלי ! ואף הדגשתי כי את מתנתי הנני תורמת למנהל הסניף בדימונה! ואשמח לתרום מכספי לקנות מתנה לעלמה קרן מסניף ב"ש על כך שגרמתי לה עוול וצרות....

כמובן שגם על זה טרם קיבלתי מענה!!!!!!!
היום טרח לחזור אלי הבחור מסניף דימונה כדי להציע לי לחזור לסניף ( והוא ידע על תלונתי...), אכן זה מאוד נחמד שבמקום ליצור קשר עם הלקוח ולשוחח לגבי תלונתו - הגורם עליו הלנתי טורח לעשות פתאום את עבודתו!!!!!

הנני עדין ממתינה לתשןבת הבנק,
אני מברכת על כי גלתי את פרצופם האמיתי ואת חוסר היכולת לתת שירות לפני שסיכנתי את כספי!!!!!
זלזול ופגיעה בכבודי! סוג הנזק :
שיהנו מהמתנות שלהם!!!! פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה