פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ראוי ושירות בכלל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף הקניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה שטיילתי בקניון הגדול בפ"ת הוצע לי בסניף דיסקונט שלכם בקניון להצטרף אליכם הבחור היה כל כך נחמד שאכן אחרי שבוע סגרתי את החשבון שלי בבנק האחר והעברתי את כל הפעולות הפיננסיות שלי אליכם. באותו זמן גם הזמנתי כרטיס מקס גרייד שמקנה הטבות רבות, הכרטיס לא הגיע וניגשתי שוב לאותו סניף להזמין מחדש. גם הפעם לא הגיע הכרטיס המיוחל.
היום שישי לינואר 08 ניגשתי שוב, כל הצוות התחלף שם והיחס שקיבלתי היה נוראי, לא באתי לפתוח חשבון אז לא התיחסו אליי, אחד הבחורים בסניף (לא מיקי ולא איתי... הוא לא לבש תג שם...) דיבר עם מישהו בפניי ואמר כי לא מגיע לי כלום דרכם בכלל כי לא הזמנתי דרכם כ"א (יש לי כרטיס עסקי דרך מקום העבודה) וחבל לבזבז את הזמן עליי ! ! (ציטוט מילה במילה).
אני בעצמי מנהל בתחום שירות הלקוחות והייתי פשוט נדהם מהתגובה שלהם , ועוד בפניי, אמנם אצלכם קיבלתי דיל יותר זול ב-8 ש"ח לחודש.. אבל אני מוכן גם לשלם הרבה יותר ולקבל שירות מסביר פנים וידידותי.
ממילא הכרטיס שהובטח לי בעת חתימת החוזה ופתיחת החשבון אבל היחס הזה פשוט עבר כל גבול וגובל בחוצפה.
מאוד אהבתי את הבנק שלכם עד היום והעברתי גם את חברה שלי לדיסקונט משכנועים שלי עד כמה אתם נחמדים, היום כל הדעה שהייתה לי עליכם התנפצה ברגע אם אלה האנשים שאתם מציגים כפניה של החברה.
עלבון סוג הנזק :
כרגע מחפש בנק אחר. מעוניין לסגור את החשבון. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה