פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח מצד מנהל הסניף מר ברוך בונפי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' מוריה 128 כתובת:
107 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כרטיס האשראי של בני בוטל בטעות ע" הבנק. בני נמצא בחו"ל ופניתי לבנק לברור. במקום להודות בטעות להתנצל ולהבטיח לדאוג לתיקונה האשים מר בונפי את ויזה כאל בתרוצים מטופשים. מר בונפי ראה אישה מבוגרת והחליט שאני מפגרת ואאמין לספורי לי 1000 לילה ולילה שלו. הוא אמר שהכרטיס לא הופעל ולא הופשר ושהוכחתי לו כי אין הדבר נכון הוא עשה מויזה כאל בלשים ואמר שהם חשדו שמשהו לא בסדר ולכן ביטלו את הכרטיס, דבר שלא היה ולא נברא.

רק מי שאינו עושה מאומה גם אינו טועה ולמרות הטירחה הייתי מקבלת את הטעות בהבנה אם רק היה מודה ומבטיח לתקן. הרעיון שאאמין לסיפוריו זה כמו לומר לי בצורה דפלומטית שאני הדיוטית ומפגרת מושלמת.

תלונה במסגרת פניות הציבור לא נענתה בתואנה שאינני בעלת החשבון ולכן אינם עונים. מלבד בני בתי גם כן בעלת החשבון והיא פנתה ואף אני ביקשתי לענות לה אולם נשיאים ורוח וגשם אין....

התעלמות זו מבהירה שהנהלת הבנק עומדת מאחורי התנהגותו של המנהל. נראה לי שהמילים שירות, עזרה, סיוע לא נכללות במילון של הנהלת הבנק ובמקום זה שולטים בכיפה זלזול בלקוח, פגיעה בו והעלבתו.

מזל שיש בסניף פקיד בשם יחיאל רבינוביץ שהבין למצוקתי ולמרות שמר בונפי הערים קשיים הוא עזר לי מעל ומעבר ולאחר חודש וחצי הגיע לבני כרטיס חדש.

בושה לבנק דיסקונט שאלה אורחותיו ואשמח אם תלונתי תוצג לפני כל דיכפין.

בברכה
זהבה ראשית
עגמת נפש, זמן, כסף. סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה