פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמלת התראה על חריגה בחשבוני. נושא התלונה:
ג'אנח רינת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף מספר 44 - הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

חרגתי ממסגרת האשראי שניתנה לחשבון הבנק שלי ועל כך הודיעו לי בדואר פעמיים בתאריכים 08/03/2009 וב- 18/03/2009 וכן חויבתי בעמלת חריגה בסך 68 ש"ח על כל הודעה.

בפעם השלישית בתאריך 20/03/2009 חויבתי פעם נוספת בעמלת חריגה באותו הסכום וכן נשלחה הודעה בדואר אותה קראתי בתאריך 22/03/2009.

איני מבינה כיצד שולחים שתי הודעות על חריגה בהפרש זמן של יומיים?

האם דואר ישראל עובד במהירות זו?

האם אני אמורה להגיב במהירות כה רבה?

והאם לבנק דיסקונט מותר לגבות ממני עמלות בכל זמן שרק יבקש?

כשניגשתי לסניף הבנק נאמר לי שהבנק יכול לגבות ממני מתי שהוא רוצה עמלות, הבנקאי בנוסף הוסיף שיכול להיות שהייתה טעות והמחשב שלח את ההתראות. הדבר גרם לי לנזק כספי ואף עוגמת נפש.
בעקבות המקרה עברתי לבנק אחר ללא כוונה לשוב!
כספי סוג הנזק :
החזר של שתי עמלות חריגה בסך 68 ש"ח כל אחת וסך של 136 ש"ח. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה