פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ביותר בנושא מחזור משכנתא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סלור, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: בנק דיסקונט למשכנתאות ,


הנדון : טיפול לקוי ביותר בנושא מחזור משכנתא


שלום רב,

בעקבות המשך פעילות בתהליך מחזור משכנתא בתאריך 3 ביוני 09, קיבלתי מסניף סלור בפתח תקווה (וזאת לאחר שבועיים של המתנה) טפסי שטרי משכנתא שאותם הייתי אמור להחתים בטאבו.
למחרת, יום חמישי, בהגיעי לטאבו התברר שכתוצאה מרשלנות של הבנק הייתה חסרה חתימה של עו"ד אחד (היו אמורות להיות שתי חתימות של עו"ד והייתה רק חתימה אחת).
כתוצאה מכך הטאבו לא הסכים לחתום על השטרות, דבר שמנע את המשך מחזור המשכנתא.
ניסיתי באותו היום לחזור לסניף סלור ע"מ לנסות לתקן את הטעות שנוצרה בעקבות המחדל של הבנק. לאור כך, נאלצתי להודיע למקום עבודתי שאני לוקח יום חופש בניגוד לרצוני (דבר שעורר עימותים עם מנהל האגף שלי). הנציגה בסניף סלור זיהתה מייד את הפאשלה שבוצעה בסניף המרכזי וניסתה למצוא פתרונות שונים ואף הציעה לגשת בעצמה למשרדי הטאבו. אך מכיוון שמדובר בחתימת עורך דין, הפתרון האפשרי היחידי היה להחזיר לי את הטפסים חתומים ע"י עורכי הדין של דיסקונט ואגש פעם נוספת למשרדי הטאבו. פתרון זה אינו אפשרי מבחינתי מכיוון שהייתי נאלץ להפסיד יום עבודה נוסף, דבר בלתי אפשרי לחלוטין.

כתוצאה מרשלנות זאת, לא הצלחתי לסיים את מחזור המשכנתא, יש לציין כי היה עלי להחזיר את כל המסמכים חתומים עד ה-11 ביוני, שכן לאחר מועד זה הייתה צפויה עלייה של 0.5%, כלומר הרעה רצינית בתנאי המחזור. המשך התהליך בבנק יגרום לי למחזר את המשכנתא בתנאים הרבה פחות טובים ממה שהייתי אומר לקבל במידה ולא הייתה נעשית רשלנות זאת, וזאת מבלי להזכיר את הטרטור שנעשה לי באותו יום, אובדן שעות עבודה לחינם ותשלום של 206 ₪ למשרדי הטאבו שירדו לטמיון.

אני דורש פיצוי על הנזק שנגרם לי, כמו כן שמירת התנאים שהייתי אמור לקבל עד ה-11 ביוני.

במידה ולא יטפלו ברשלנות זאת לשביעות רצוני, אני מתכוון לסגור את כל המשכנתא ולעבור לבנק אחר (כנראה שכסף של לקוח שמחזיר את חובותיו בזמן לא ראוי בעינכם).
כמו כן סיפור המקרה יועבר לידיעתם של המפקח על הבנקים ולעיתונות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הוצאות שירדו לטמיון ובזבוז ימי עבודה פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה