חוסר אפשרות ליצור קשר עם סניף הבנק |
נושא התלונה: |
יצחקי גיורא |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש ברשותי חשבון בסניף טלבנק ישיר (535).
משום מה מדיניות הבנק היא לא לאפשר לדבר או להתקשר ישירות עם סניף טלבנק ישיר (קצת אבסורד,סניף ישיר שלא ניתן לדבר איתו ישירות) אלא לעבור דרך פקיד,שהוא,אם ירצה לנכון יעביר אותי לסניף או שהסניף ייצור איתי קשר יותר מאוחר.
קורה הרבה שכבר מעבירים אותי לסניף,מתנתקת השיחה לאחר מכן.(כל התהליך כ 15 דקות בטלפון),ועם כל הכבוד כשמתקשרים אלי לא נוח לי לענות באותו רגע (פגישה,נהיגה,הנתונים לא מולי..)
|
טלפון ישיר לסניף טלבנק ישיר (אפילו מתחרז) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|