פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית עמלות לא מוצדקת ואי טיפול מסודר בתיקון הבעיה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף רמות אשכול כתובת:
תיאור הבעיה:
ועד העובדים של בצלאל פתח חשבון בסניף זה אליו מועברים הכספים שמפרישים העובדים משכרם וממנו משולמות הוצאות שונות. בכל חודש נכנסים לחשבון כ 3500 שקלים.
החל מ מאי 2008 ובכל שלשה חודשים נגבים בנוסף לעמלות השורה עוד 250 ש"ח ברבעון כדמי ניהול. בינואר 2009 ביקשנו ממנהל הסניף עזרא בפקס (לאחר שיחת טלפון) שיפסיקו לגבות את העמלות מאחר שכמות התנועות בחשבון והסכומים בהם מדובר אינם מצדיקים עמלה בגובה כה גדול (1000 שח בשנה, עד עתה 1750 ש"ח).
למרות שיחות טלפון חוזרות ונשנות למנהל הסניף שכולן ביזמתנו (אף אחד בסניף לא טרח לחזור אלינו) ממשיך הבנק לגבות את העמלה ולא טורח לענות לפניותינו החוזרות ונשנות.
אנו מתכוונים לסגור את החשבון בבנק זה, אבל מבקשים תגובה והתייחסות ממישהו בהנהלת הבנק שיסביר למה הבנק גובה עמלות כה גבוהות על חשבון שמתנהל בסכומים קטנים כל כך עם מספר פעולות קטן מאד וכמובן החזר של עמלות אלה.

ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר מלא של כל דמי הניהול שנגבו. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה