פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סלור 41 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה- 03/08/09 הגעתי לפגישה עם מנהל הבנק שמטרתה : אישור הלוואה מחשבוני, לאחר כי המנהל הסתכל על כל הנתונים ואמר כי לאור כל הנתונים לא ברור למה הסגנית ( שעימה נפגשתי שלושה שבועות קודם לכן ) לא אישרה את ההלוואה ומאחר והיא התחילה את הטיפול הוא יבדוק את העיניין ויחזור אליי כדבריו : "היום מחר " . אני לא רוצה להלעות בכל פרטי הסיפור אבל על קצה המזלג אומר כי בחשבוני מופקד מדי חודש משכורת מסודרת אין לי ולא הייתה מעולם שום בעיה עם הבנק ומעולם לא חזרו צ'קים או מקרים מהסיפור הזה, החטא היחיד שלי הוא שאני נשואה לבעלי ולו הייתה בעייה ( שסודרה והוא הגיע להסדר עם הבנק ) ולכן הסגנית וכלשונה " כן,בגלל בעלך לא משארים לך את ההלוואה " לא אישרה את ההלוואה ומנהל הבנק שממש לא היה לו ברור העיניין וככל הנראה לא תהיה בעיה לאשר רק עיניין פורמלי שהוא רוצה לבדוק את העיניין הוא רוצה לבדוק .
לאחר מס' ימים שלא הייתה תשובה מבנק ביום רביעי בעלי פנ האל המנהל וביקש תשובה ואילו הוא שוב חזר והבטיח : "היום מחר תהיה לכם תשובה " . ואני ביום חמישי שוב הגעתי אל הבנק בטוחה שכבר תהיה לי תשובה ושוב נתקלתי עם אותה תשובה : " מבטיח לך שעד סוף היום תהיה לך תשובה " והיום כבר שבוע ויום אחר כל ההבטחות אני עדיין ממתינה לתשובה . האם זה הגיוני שאני ממתינה לתשובה כבר שבוע ו... ועדיין אין לי תשובה ויתרה מכך מדוע מנהל בנק, איש מכובד וחשוב וכי הבטחותיו אמורות להיות שוות משהו, מדוע הוא אינו עומד מאחורי ההבטחות שלו ???????
כספי סוג הנזק :
ממתינה לתשובה פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה