פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול ויחס לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
מאז חודש מאי אני מנסה לבטל את המשכנתא שיש לי בדיסקונט.
התהליך מתמשך בצורה מייגעת.
לבנק יש שירות טלפוני, השירות מתחלק לשניים: אם יש לך מזל עונה פקיד שיכול לתת סיוע, אבל ברוב הזמן יש מוקד הודעות, מוקד זה רק לוקח את פרטיך, השארתי עשרות הודעות ולעולם לא חזרו אלי.
אין אפשרות ליצור קשר עם המחלקה שמטפלת (סילוקין), אי אפשר לדעת אם קיבלו את הפניה, אם מטפלים ובכלל מה קורה.
בפעם היחידה שהצלחתי לקבל תשובה היתה באמצעות פנייה חריגה של פקידה בסניף בפ"ת, באותו היוםף לאחר מספר שעות, נציג במענה הטלפוני נתן לי תשובה הפוכה (שכמובן היתה שקרית).
אני פונה לאתר "תלונה" מקווה שתוכלו לעזור לצאת מהבנק העלוב הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה