אי טיפול ויחס לקוי |
נושא התלונה: |
שבת 30 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכזי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
מאז חודש מאי אני מנסה לבטל את המשכנתא שיש לי בדיסקונט.
התהליך מתמשך בצורה מייגעת.
לבנק יש שירות טלפוני, השירות מתחלק לשניים: אם יש לך מזל עונה פקיד שיכול לתת סיוע, אבל ברוב הזמן יש מוקד הודעות, מוקד זה רק לוקח את פרטיך, השארתי עשרות הודעות ולעולם לא חזרו אלי.
אין אפשרות ליצור קשר עם המחלקה שמטפלת (סילוקין), אי אפשר לדעת אם קיבלו את הפניה, אם מטפלים ובכלל מה קורה.
בפעם היחידה שהצלחתי לקבל תשובה היתה באמצעות פנייה חריגה של פקידה בסניף בפ"ת, באותו היוםף לאחר מספר שעות, נציג במענה הטלפוני נתן לי תשובה הפוכה (שכמובן היתה שקרית).
אני פונה לאתר "תלונה" מקווה שתוכלו לעזור לצאת מהבנק העלוב הזה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|