פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות חמורה של מנהלת הסניף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניכנסתי לשיחה למנהלת הסניף לגבי בעיה שהיתה לי בחשבון,היתה לה התבטאות מוזרה כמו "מצידי תסגרי את העסק שלך"מצידי תעברי לבנק אחר" לא ידעתי שבנק דיסקונט סובל מעודף לקוחות ,היא איימה עלי שתעביר את החשבון לטיפול מישפטי על אף שהחשבון המשיך להתנהל כרגיל והפקדתי כל חודש משכורת כמו כן אילצה אותי לקחת הלוואה בתנאים מגבילים והגרוע מזה לא היתה מוכנה להקשיב שהלוואה בתנאים כאלה לא מתאימה לאופי החשבון שלי ,החליטה שאני עוברת לטיפול פקיד אחר בבנק בלי ליידע אותי בעקבות כך היא ביטלה לי כרטיס אשראי בגלל חוסר תקשורת ואחרי יומיים שוב הזמינה לי כרטיס אבל הנזק נעשה
מאז היא מסרבת לפגוש אותי כל פעם מסיבה אחרת פעם כי מדברים איתה רק דרך פקיד אסור לגשת אליה, פעם כי לא קבעתי פגישה מראש, ופעם כי אני לקוחה בהסדר והיא לא מדברת עם לקוחות בהסדר (אני לא ממש מבינה את המינוח בהסדר על פי ידיעתי החשבון שלי מתנהל כרגיל אין לי שום טביעה משפטית ואני ממשיכה להפקיד כל חודש בחודשו צ'ק)ופעם כי אין לה זמן היא עסוקה בהמון פגישות והיא צריכה לצאת לחופש ושאפילו פיפי היא לא עשתה היום כשהערתי לה שזה לא אשמתי היא ענתה שגם לא שלה תשובה ןסגנון הזוי בהחלט לרמה של מנהלת סניף מאז היא מתנכלת לי יותר מסרבת לדבר איתי ונותת הוראה מפורשת לפקידים לטפל בי רק בהוראות שלה וכשאני מגלה השגות ןמנסה לדבא איתה אין שום מענה היא מסרבת, ועוד השגות שקצרה היריעה מלהרחיב אהיה מוכנה להחריב עוד במענה אנושי תודה ואודה על טיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה