פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות מבזה מצד סגנית המנהלת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 259 רמת גן כתובת:
תל גנים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי, ה – 11 בנובמבר, 2009 הגעתי מיוזמתי לסניף הבנק השכונתי שלי (תל גנים 007) על מנת למנוע מצב שיחזרו לי תשלומים עקב הפקדות שנכנסות לאחר הגעת דרישת התשלום. חששתי שתתעורר בעיה ולכן פניתי למנהלת הבנק. היא הייתה עסוקה והתבקשתי לחזור ביום אחר כשהסגנית תהיה בבנק.

ביום שישי לעיל לסניף, הסגנית לא היתה מוכנה לקבל אותי אלא שלחה אותי לפקיד ואמרה שהוא צריך להביא לה את החומר על חשבון הבנק שלי. עם דפי החשבון נכנסנו אני והפקיד, עזרא לחדרה. מה שנאמר לי על ידי הסגנית מנהלת היה כך; אין לנו שום אפשרות, רצון או עניין לטפל בבעייתך, המלצתי היא שתעברי לבנק אחר, אין לי שום כוונה לטפל בחשבונך, כל בעיה הכי קטנה שתתעורר אנחנו נחזיר לך תשלומים, הבנק אינו מתכוון לעשות דבר, ולפני שהיא סיימה את דבריה, כנראה כדי לא לשלח אותי "בידיים ריקות" הוסיפה אתי ואמרה: " תלכי למשפחה ולחברים ותבקשי כסף". הייתי המומה מהיחס המשפיל, הלוא לא באתי לבקש חסדים, אני מקבלת משכורת יפה כל חודש וגם בשנים בהן מתנהל חשבוני בבנק זה לא הפגנתי חוסר אחריות בניהול החשבון. ניסיתי לומר לה שאני מנסה לפתור את המצב מראש אבל ללא הועיל. היא אפילו לא ניסתה להקשיב ולראות במה אפשר לעזור.

כל זה נאמר בקולי קולות כאשר הסניף הומה אדם, וכיוון שזה סניף שכונתי חלק מהאנשים מכירים אותי, דבר שגרם לי מבוכה רבה. האם כללי כבוד אלמנטריים שבין אדם לחברו לא תקפים אצל סגנית המנהלת?!

כאזרחית המדינה, אין דרך להתנהל ללא חשבון בנק, האם העובדה שאני קהל שבוי נותנת את הזכות לסגנית המנהלת להתנהל בצורה מבישה זו? ומעבר לכך, האם תפקיד הבנק אינו לשרת את לקוחותיו? אני תוהה האם זו מדיניות הבנק לשלוח את הלקוחות לאסוף כספים ממשפחה וחברים, במקום לשבת ולמצוא פיתרון הולם.

אני שוקלת לעבור לבנק אחר - בהתאם להצעת הסגנית, לבנק בו היחס ללקוחות הוא יחס של כבוד ופרטיות ורצון לפתור בעיות, לא הלבנת פני אדם ברבים, איך הסגנית מרשה לעצמה להתנהג בגסות רוח כזו ללקוח – אני לעולם לא אבין.


עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
פגישה עם המנהלת לאירגון מחדש של החשבון פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה