פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של עובדת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הנרייטה סולד כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של בנק דיסקונט מזה שנים ואף פעם לא ניגשתי לקבל שרות מהבנק עצמו תמיד הייתי מקבלת שרות מהטלבנק ולפתעתי כאשר ניגשתי לקבל שרות בסניף בנק הקרוב למקום מגורי ניתקלתי ביחס משפיל של העובדת זהבה לא זכור לי שם המישפההיא קיבלה אותי בפנים חמוצות ואמרה את לא שייכת לבניף שלנו תיתקשרי בעצמך לברר את העינ ין ןהפנתה לי את הטלפון בצורה מזלזלת אני עסוקה בדברים אחרים שאני אסיים אני יטפל בך המתנתי לידה כעשר דקות עד שהפנה מבט אלי ואמרה מה את צריכה בטון גבוה שאלתיי למה היא מדברת כך והיא ענתה אני לא מפחדת את יכולה להיתלונן והצביע לכיוון משרד המנהלת היא נידשה להביא את הניירת שלי החתימה אותי וזרקה את הדף לעברי שאלתי אם סימתי היא ענתה כן שהמבט שלה היה מופנה לכיוון הניירת שהיתעסקה איתה לפני כן ברצוני להגיד שעברתי יחס משפיל ולא הולם את בנק דיסקונט ואני שוקלת לעבור לבנק אחר שאולי יש שם אנשים עם יחסי אנוש יותר טובים.

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה