פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע במיוחד נושא התלונה:
riesman  nir שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
083 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
I was asked by the manger of bank discount in nahariya to go to one of the brunches in tell-aviv and ask the tellers to call him the arrange some business
related to the bank ofcourse
once I was there it took the tellers too long to give the service even though they where not busy
one of them was eating and the other was talking on the phone most likely not business related matter
when finally I made the call to the brunch in nahariya from the bank's phone the bank manger in nahariya wanted to talk with one of the tellers
that was almost impossible
one was still eating and the other was still on the phone
it took me almost a minute or two to convince them to talk to him
needless to say nahariya bank manager was in shock too
I have to add that through out all the service the tone of voice of the teller was very unpleasent and inpolite almost
I feel emberess to be a costomer of a bank like that and more then that to be an individual that recieve a service and a treat like that

my name is nir riesman
0506957065

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה