פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, שירות גרוע וחיוב שגוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים ביקשתי לסגור את חשבון הבנק שלי בבנק דיסקונט סניף אילת, כיוון שהפקיד שאצלו חתמתי על טופסי הסגירה עזב כשבוע לאחר החתימה, החשבון נשאר פתוח והבנק שילם לעסקים שונים בניגוד להוראתי (אגרת טלביזיה ועוד...).
כשביקשתי לסגור את החשבון סופית בשבוע שעבר, לא רק שנתקלתי ביחס מזלזל ושירות גרוע, אף התבשרתי שעליי לשלם את כל החוב שנצבר בחשבון הכולל כמובן גם דמי ניהול חשבון של שנתיים ותשלומים אותם לא אישרתי לשלם.
מיותר לציין כי גם היה לי קשה מאוד להשיג את הסניף, ביזבזתי שעות יקרות של טלפונים לשירות טלבנק ובסופו של דבר דיברתי עם 4 אנשים שונים בסניף ולכל אחד מהם הייתה תשובה אחרת.
הסיפור עדיין לא הסתיים ואינני יודע מתי זה יקרה, מה שבטוח שאם הייתי נוחי דנקנר או שרי אריסון הטיפול בי היה שונה.
כנראה שהבנקים המרוויחים מיליונים שכחו שירות מהו.
מוטי
כספי סוג הנזק :
תגובת מרכז טיפול בתלונות של הבנק ומנהל הסניף + סגי פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה