ביטול אפשרות שירות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 13 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הסניף שלי הוא 040 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רוצה להביע את זעמי מהגיון מעוות !!! מוקדם יותר היום ניגשתי לסניף ברעננה בכדי להפקיד כסף בחשבון. השתמשתי בעמדת המשוב הממוחשבת, הכנסתי את כ. האשראי והמערכת התריעה שעקב חוב בחשבון הכרטיס נבלע!
ראשית, מי בולע כרטיס בעמדת משוב ????
ניחא אם זה היה כספומט, בו ניתן לעשות פעולות, אבל עמדת משוב? עמדה בה עמדתי להפקיד כסף, בכדי לסיים את החוב? איפה פה ההיגיון ?
שנית, ניתן למצוא פתרון הגיוני הרבה יותר (ו.... אקולוגי יותר) מלבלוע כרטיס שגורר אחריו את ביטולו והזמנתו של אחר, כמו ביטול אפשרות פעולות (משיכה וכד') ולא ביטול הכרטיס עצמו שלמעשה מטרטר את הלקוח .
חשוב לי לציין שהחוב נוצר כל חודש בעקבות בעיה שביקשתי לה פתרון משכבר.
הנני סטודנטית המקבלת משכורת ב10. חברת האשראי שהוצעה לי מאפשרת רק 2 מחזורי חיוב (10 ו-2)ובעוד ה10 ניראה כמו אופציה לגיטימית, הרשו לי לציין כי המשכורת אינה מועברת לי ישירות לחשבון אלא בשיק ומכיוון שאני עובדת משמרות לעיתים אני מקבלת את אותה רק כמה ימים לאחר מכן.
בעקבות בליעת הכרטיס, נאלצתי להפקיד במעטפה את המשכורת. אני מעדכנת אתכם שלא אראה בחשבון עמלה על שלושת ימי העסקים הללו!
מעוניינת שמישהו יחזור אלי בהקדם אני לא הצלחתי להשיגכם טלפונית!
לירון
|
כספי= עמלה |
סוג הנזק : |
שיחה עם נציג, החזרת כ.אשראי ופתרון לבעיית מחזור חיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|