פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ודוחה מצד פקידי הבנק בסניף צריפין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יחס משפיל ודוחה מצד פקידי הסניף בצריפין.

כתושב כפר חב"ד סברתי להעתיק את חשבונותי לסניף בנק דיסקונט אשר בצריפין שהוא סניף הבנק הקרוב ביותר לביתי.

היום, יום ג' 24 לאוגוסט, שמנו פעמנו לסניף הבנק.

כשהגענו לבנק בשעה 16:10 היה הסניף ריק מלקוחות. שתי פקידות ישבו מעבר לדלפק, סגן מנהל הסניף ישב במשרדו, ופקיד שאחראי לבנקאות מהירה ישב לצד עמדה בפתח הבנק.

נכנסנו לבנק ופנינו לפקידה הקרובה ביותר.
הפקידה סרבה לשרת אותה באמתלא כי היא ממתינה ללקוחות שצריכים להגיע כל רגע. הפקידה האחרת לא הרימה עיניים ופשוט לא הגיבה למתרחש. סגן המנהל המשיך לבהות בחלל ולכסוס את ציפורניו או את קצה עפרונו.

הפקיד בעמדה המהירה נגש אלינו ושאל מה רצוננו. השבנו לו כי אנו מתענינים בפתיחת חשבון. בואו אלי לעמדה. יצאנו מהבנק ונעמדנו ליד העמדה שלו מחוץ לבנק. "אין לי יותר מדי מה לומר לכם, אתם יכולים לקרא בפרוספקט שיש פה" - אמר והוציא איזה פרוספקט עלוב. "כל המידע ללקוחות חדשים מופיע פה".

"האם אתה סבור שזו הדרך? את המידע הזה כבר קראנו באינטרנט. רצינו לשמוע יותר פרטים ולשאול שאלות נוספות, ובכלל, האם לא ראוי שנשב בזמן שנשמע את הפרטים?" שאלנו.

"צר לי", השיב החצוף, "עוד רבע שעה הבנק נסגר ואין זמן בשביל זה".

הלכנו בבושת פנים.

המשכנו להסתובב בקרבת מקום כדי לראות את הלקוחות החשובים שבעטיים נדחנו ביד כה גסה. איש לא הגיע.

עצלנות ורשעות, גסות וטפשות, זה מה שמצאתי בבנק דיסקונט.
בזבוז זמן (וכסף על חניה) סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה