פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אשראי בחשבון ומיסוד הלוואה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף גבעתיים 145 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אלינור רודניק ת.ז. 049804487 ואני מנהלת חשבון משותף עם בעלי עמיר רודניק בסניף גבעתיים 145בבנק דיסקונט.
החשבון כיום נמצא בחובה על סך של 85000 אש"ח, בעקבות העאלת מסגרת האשראי מטעם הבנק, במקור מסגרת האשראי הייתה 20000 אש"ח, ובנוסף קיימת הלוואה בסך של 22000 אש"ח, בעבר מי שטיפל בחשבון היה סגן המנהל "שדאג להעלות את מסגרת האשראי לאחר פגישות עם בעלי עד כמה שזכור לי ולבעלי לא היו חתימות על הבקשות ובמשך חודשים הבנק "הרשה לעצמו להעלות את מסגרת האשראי ללא גבול". היום הבנק רוצה לכסות את עצמו ולאחרונה דאג להחתים את שנינו על מסגרת אשראי בסך של 72000 אש"ח. והמנהלת אילנה נכנסה לתמונה וביקשה תוך הפעלת לחצים אטומים שנגיע בהקדם לחתום על מסמכי הלוואה שלטענתה ניתנה בתנאים מצוינים פריסה ל10 שנים, בריבית של 13% שריבית הפריים עומדת על 3.5% אני מתעסקת עם השוק האפור?? חשבתי שבנק דיסקונט לוקח את לקוחותיו באופן אישי כמו שהפרסומת מדברת.
לאחר בירורים עם אימי גימלאית של בנק דיסקונט הבנתי שהבנק עשה טעות חמורה
איך מנהלת מרשה לעצמה לאשר חבות בסדר גודל כזה עם הכנסה של 11000 אש"ח עד כמה שידןע לי ניתן לתת אשראי כנגד בטחונות שלי אין !!! או פי 3 מהמשכורת משמע 33000 אש"ח. השאלה הנשאלת מדןע מנהלת הסניף לא מיסדה לי את החוב שהיה מדובר בסכום מופחת. והייתה מציעה לי הלוואה שהחוב היה פחות מאשר היום. בנוסף היא פרעה את ההתחייבויות בכרטיסי האשראי בהנחה שאני עומדת לחתום על המסמכים בדרך כלל פרעון עושים אחרי ההלוואה ולא לפני משמע הגדילה לי את החבות. בנוסף שלחה את הפקידות שלה ליאת ואושרית להתקשר אליי כל שעה ולשאול מה קורה הסברתי לה שאני מנסה למצוא אפיקים אחרים לנסות להוריד את החבות זה היה בהמלצתה של אילנה מנהלת הסניף. איך הבנק יכול להרשות לעצמו חשיפה גדולה בחשבון?? בעקבות כל הבלגן מיותר לציין שהבנק החזיר את חיובי המשכנתא דבר שגרם לנו לבעיות. ובנוסך חוייבנו בריבית אסטרונומית של מינוס כל רבעון בסכום של 1000 ש"ח דבר שלא היה צריך לקרות אם היינו לוקחים הלוואה.
הסניף ניצל לרעה את חוסר ידיעתנו בתחום הבנקאות וזה ממש עצוב לבנק שמחשיב את עצמו לבנק טוב וגדול.
אבקש את ההתיחסות שלכם בהקדם האפשרי
נעשה לי ולמשפחתי עוול גדול.
כספי סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה