פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס כספומט וויזה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף מדרחוב בן יהודה כתובת:
מדרחוב בן יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תוקף כרטיס הויזה/כספומט שלי פג ב 12/05 פניתי לסניף ואמרו לי להגיע בסוף דצמבר לאסוף אותו הגעתי ביום ג 3/1/06 לקחתו הפקידה אמרה שאבד במערכת הסברתי לה שאני צריך את הכרטיס היא פנתה בטלפון ואמרו לה שמיכוון שאחרי 14:00 לא ניתן לבצע הזמנה וזאת למרות שהיה לפני 14:00 היא נתנה לי כסף מבלי לחייב אותי בעמלה ואמרה שאבוא ביום ה והכרטיס יהיה מוכן .
ניגשתי לבנקאית האישית שלי נתקלתי ביחס מזלזל כגון תחילת טיפול והעברה באמצע לפקידה אחרת חוסר סבלנות במתן תשובות לשאלותיי בנושא התמודדות עם אשראי ותשובה שלדעתי תיגרום לי להווצרות חובות ובעיות כספיות
הדבר הספיק לי ביקשתי לסגור את החשבון בסניף אך הפקידה אמרה שאבוא בזמן אחר לחתום על מתן אשראי .
הגעתי שוב ביום ו לקחת את הכרטיס אין לי אפשרות להשתמש בכספומט ואני צריך לקנות מחשב חדש לצורך לימודיי והפעם הודיעו לי שהכרטיס איננו .
איימתי שאעזוב את הבנק וביקשתי שיסגרו לי את החשבון
עם כתיבת שורות אלה אני חושב שבכך שאעזוב את הבנק לא אפתור כלום אלה ששילמתי להם כל הזמן שאני לקוח של הבנק (14 שנה)עמלות והתרגלתי למערכות של הבנק(הממוחשבות והמצויינות)הם אלה שהבנק צריך לטפל בהם כדי שאהיה מרוצה ואקבל את היחס המגיע לי כלקוח
התנצלות בכתב ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה