|
|
|
|
|
|
רמת שירות ירודה |
נושא התלונה: |
מנשה נסי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 01 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
143 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הבוקר ירדתי לבנק עמ לבצע סידור בחשבון העוש קיבלה אותי נציגה מהעיסקי(סניף 143 דניאל בת ים )מתייחסת בצורה מזלזלת לא מקשיבה לדבריי ובסופו של דבר דאגה להריץ אותי לביתי ולהביא את הת.ז בטענה שלא מזהה אותי זאת לראשונה אחרי 13 שנה שמזהים אותי בסניף בזבזתי את זמני יותר משעה בהתעסקות שיכלה להמשך כמחצית מהזמן.לקוח ותיק לא אמור לקבל יחס כזה ירוד
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|