|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני ותמיכת אינטרנט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
טלבנק דיסקונט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום כאשר התקשרתי לטלבנק דיסקונט מספר פעמים במהלך היום אין אפשרות להגיע לנציג שרות או תומך אינטרנט. אתה נאלץ להיות מחובר אליהם מעל שעה ורבע אך גם כעבור זמן בלתי סביר זה נציגי הבנק לא מועילים לענות לך אלא משמעים לך את התקליט המטופש שלהם שאומר שכמה אני (הלקוח) חשוב להם.
הצחיקו את בן גוריון.
ממש בושה וחרפה לבנק דיסקונט.
זלזול בלקוח.
ממליץ לא להתקרב לבנק הזה מכיוון שהמענה שלהם ממש זוועה וזאת בעדינות.
זה לא פעם ראשונה שזה קורה כנראה שאצלם זה שיטה והם עוד לא למדו מהו שירות.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|