פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של עובד ואי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ה' באייר 66 תל אביב כתובת:
ככר המדינה סניף 152 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוחה של בנק דיסקונט סניף 152 מזה שנים רבות,
בדרך כלל מטופלת ע"י פקיד בשם נפתלי.
עקב תוכנית הבראה כלכלית שאני נמצאת בה, התבקשתי להמציא ליועצת הכלכלית דפי ריביות של החצי השנה האחרונה, כשבקשתי זאת מנפתלי גילה חוסר רצון לעשות זאת, אמר שישלח לי, נתן לי להרגיש שאני מפריעה לו.
לבסוף שלח לי דפי ריביות, אך לא מפורט כפי שרציתי, התקשרתי שוב וענה לי פקיד בשם דני, ביקשתי ממנו את דפי הריביות, היה אדיב ונחמד ואמר שישלח לי בפקס בזמן הקרוב, הסברתי את חשיבות הדחיפות לצורך פגישה עם יוצעת להבראה כלכלית, אכן דני שלח לי והייתי מרוצה, לאחר זמן מה התקשרתי ושוב ענה לי דני, וביקשתי דף עמלות בשקלים לשנה האחרונה, אמר לי אבל כבר שלחתי לך, אמרתי לו שמה ששלחת לי זה היה ריביות ועכשיו אני מבקשת דף עמלות בשקלים, אמר שישלח לי בפקס תוך כמה דקות, עברו שעות ולא קיבלתי, יצרתי קשר שוב עם הבנק וענה לי הפקיד נפתלי, איך שהצגתי את עצמי, אמר לי "תגידי מה את משגעת אותנו שבועיים" הייתי מופתעת ובהלם מהתגובה, ואמרתי לו אני משגעת אתכם? איך אתה מעיז לדבר אלי בצורה כזאת? אמר מה את רוצה כבר שלחנו לך, בחוסר סבלנות ובצורה משפילה.
אמר לי שהוא עם לקוח ותיכף יחזור אלי, עבר הרבה זמן ועדיין לא חזר אלי.
חוסר הרצון לסייע ולתת שירות ואף לדבר בצורה משפילה, מעליב ביותר ואף חוסר ההתייחסות מותיר אותי חסרת אונים וגורם לי לעוגמת נפש.
אבקש את טיפולכם בנדון.

בתודה וברכה
שולמית מור
עלבון סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה