פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות במירמה וחוסר תום לב החזרת ציקים בחשבון הבנק שלי נושא התלונה:
דנינו אילן שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 164 תל אביב כתובת:
סניף אבן גבירול 028 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.10.11 התקשרה אלי פקידה בשם אורלי מבנק דיסקונט אבן גבירול בשעה 18:00 בערב, ואמרה לי שהיא הולכת להחזיר לי 3 צקים מכיוון שהחשבון שלי בחריגה,היא הציעה שאגיע לסניף ואדבר עם אורית שהיא המנהלת של הסניף על מנת לבקש שתיתן לי אשראי למספר ימים שהציקים לא יתנו להם הוראת אכ"מ.אכן אחרי כ-15 דקות הגעתי לסניף ונכנסתי למנהלת והסברתי לה שעכב המצב ועכב החגים החשבון נכנס קצת לחריגה והבטחתי להפקיד תוך מספר ימים ולחזור למסגרת,אחרי הסבר אורית הסכימה לכך אולם אורלי הפקידה "הרעה" דאגה לבטל לי את הציקים לפני הגעתי לסניף.
נשאלת השאלה האם זה התנהגות הולמת להגיד ללקוח בוא לסניף ותדבר עם המנהלת של הסניף ולבטל לי ללא המתנה את הציקים.
הפקידה אורלי נהגה בצורה ברורה אולי להתנקם או למצוא חן בעיני המנהלת של הבנק אבקש לנזוף בפקידה זו שכן היא גרמה לי עוגמת נפש רבה ואני שרוי בדיכאון רב בעקבות התנלותה ותחמנותה.
אשמח לקבל משוב ותשובה שהנושא אכן בטיפול
אבקש להשעות מהתפקיד את פקידה זו !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל לאלתר את שלושת הציקים שהוחזרו ולפתר את הפקידה אורלי מבנק דיקונט גבירול פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה