פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת הרשאות שלא כדין וללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חצרות יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של סניף זה כשנתיים. במקור ניהלתי חשבון בבנק מסד ועם קבלת הזיכיון לארגון המורים, חיזרו אחרי במוקד הלקוחות לפתוח חשבון בבנק דיסקונט. מאחר והתנאים היו מעניינים, הסכמתי. אני מרוצה באופן כללי מהשירות ומהצוות המטפל בי אך לאחרונה נדהמתי משינוי הגישה כלפיי.
יש לי זיכויים משתי משכורות מדי חודש והחשבון מתנהל באופן תקין לחלוטין. ביום 02.10.2011 חוייבתי בגין משכנתא וכרטיס אשראי והייתי בתוך מסגרת האשראי. 8 ימים לאחר מכן, בעקבות חיובים נוספים בחשבון החליט הסניף להחזיר ביום 10.10.2011 את המשכנתא מיום 02.10.2011! זאת ללא הודעה מוקדמת- זוהי פעם ראשונה שלא מכבדים לי חיוב ובנוסף הוחזרו לי שתי הרשאות נוספות חוייבתי בעמלה של 68 ש"ח בגין כל הרשאה שהוחזרה. ביום 12.10.2011 לאחר פנייתי לסגן מנהל הסניף, זה היה מוכן לאשר לי הגדלת מסגרת אשראי ב3 א' ש"ח נוספים.! הלא זה אבסורד, מצד אחד מחזירים לי הרשאה בפעם הראשונה ללא הודעה מוקדמת ובמקביל מוכנים לאשר לי הגדלת מסגרת ב3 א' ש"ח.למה לא ביררו את הנושא לפני ביצוע ההחזרה? היו להם מספר ימי עסקים לבחון את הנושא מולי ולהודיע לי.וזאת בנוסף לטרחה שנגרמה לי להסדרת החוב בבנק למשנכתאות, עלי לבזבז יום עבודה כדי להגיע אליהם להסדרת החיוב שסורב
בקשתי היא:
החזר העמלות שחוייבתי בגין ההחזרות ומכתב התנצלות כי מקרה זה פגע בי קשות ויגרום לי לשקול המשך פעילות בבנק זה.
הוצאה מיותרת סוג הנזק :
החזר העמלות שנגבו ממני ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה