פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ואדיש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עד שעונים בסניף,לוקח לפחות רבע שעה,וכשעונים -מעבירים ביניהם לסניפים שונים ולא קשורים,(ואז מגיע חשבון הטלפון ואני לא מופתעת),ישנה פקידה אחת ספציפית שיכולה לטפל בי כי היא אחראית על החשבון שלי ולא היה מקרה שהתקשרתי והיא אכן ענתה-לפי מה שנאמר לי היא בחופשות,בהפסקות מסתבר על חשבוני,
כי חוייבתי 68 ש"ח פעמיים על כך שהבנק ביטל לי הוראת קבע בלי להודיע,חיוב להוט לפני חודשיים,כשפניתי לנציג דיסקונט נתקלתי בתשובות של חוסר ידע ואדישות,"אין לי מה לעשות" והיה ברור שאיננו ידע איך לטפל במצב כשביקשתי שיבדוק ואני אמתין בסבלנות כי לא מתקבל על הדעת שאני אשלם על הטעויות שלהם,זה יום עבודה אחד שלי!הוא אמר לי "אין מה לעשות תודה רבה"וניתק!!!
ועוד חיובים משונים כמו חיוב אשראי בעוד אין לי אשראי כלל ומעולם לא היה,על זיכוי שקיבלתי על סך 7 שקלים (על טעות מצידם) קיבלתי אינספור הודעות למה על חיוב של 68 ש"ח ועוד פעמיים אין שום הודעה לפני או לפחות סמוך להורדות??!!או מינימום לא לחזור על אותה ההורדה פעמיים בחוסר התחשבות שכזה,ואם לא הייתי שמה לב?הייתי משלמת חודשים ארוכים על המשחקים הבירוקרטיים שלהם?!?
הודעה שמופיעה באתר האינטרנט של דיסקונט:"הודעות שלא יקראו לאחר 40 יום מיום קבלת ההודעה,יוצגו כהודעות שנקראו".פשוט לא ייאמן!
בשירות כזה אדיש ומזלזל מצד הפקיד שכן ענה-לא נתקלתי מעודי ולאחר סידור כל הפעולות העתידיות בבנק דיסקונט סיטי תל אביב אני בהחלט אפנה לבנק אחר ועולם לא אמליץ לאף אחד להתעסק עם הגנבים בדיסקונט-שעל לחיצת כפתור גובים עשרות שקלים בלי רחמים!

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה