פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות מיכון/מחשב ואי-יכות למשוך כסף מהכספומט למרות שאין חריגה מהמסגרת נושא התלונה:
ברזילי אבי שם/כינוי:
‏שבת ‏04 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' ויצמן 20 (?) גבעתיים כתובת:
סניף 145 ויצמן גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעיה ראשונה: ב. דיסקונה החליט שרירותית לאחד את הסניף בכיכר נח, שאליו הייתי שייך, לסניף 145 ויצמן גבעתיים (שבו השירות גרוע). מאלץ אותי ללכת 20 דקות ברגל (אין חניה), לעומת 5 דקות לסניף הקודם. בעיה שניה: מסוף הפקדת הצ'קים מקולקל ואין אפשרות להכנס פנימה ל-לווין דיסקונט, כדי להשתמש במסוף אחר. בעיה שלישית ועיקרית: המחשב לא נתן לי למשןך מזומן, למרות שהמסגרת שלי היא 20 אש"ח ואילו בתדפיס המקוצר נכתב שאני בחריגה של כ-15000 ש"ח. זו פעם שניה תוך שבועיים שאני נתקל בבעיה של משיכת מזומנים (אם כי בפעם הקודמת החריגה באמת היתה משמעותית). נפגשתי עם אריק, סגן המנהל, ושוחחתי עימו על הבעיה הזו, אך כנראה אין ביכולתו למצוא פתרון לבעיית המחשב/הזנת המחשב או כ"א מיומן בסניף. אני דורש: א)התקשרות אלי ביום שני בבוקר (דיסקונט הם חוכמולוגים לא עובדים ביום א') ולהסביר לי מדוע לא יכולתי למשוך כסף. ב) לדאוג לכך שמקרה שהמסוף בחוץ-מקולקל, שניתן יהיה לבצע הפקדות וכד' בפנים. ג) להתנצל בפני על בזבוז הזמן ועגמת-הנפש שנגרמה לי. לידיעתכם-מנהלי סניף 145 של דיסקונט: בנק יהב, הפועלים, או מזרחי ישמחו לקבל אותי ואת אשתי לאחד מסניפיהם, עם סכום משכורת משותף של 22 אלף ש"ח. (מזל שכיום קל לעבור מבנק לבנק).
עלבון סוג הנזק :
ניהול נורמלי של הסניף הנ"ל והעסקת עובדים מיומנים פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה