פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית עמלות מחשבון סטודנט (פטור),טיפול ויחס מחפיר. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2012,הגעתי לסניף בן גוריון(058) על מנת להעביר את חשבוני לחשבון סטודנט כידוע ללא עמלות.
הגעתי עם כל המסמכים הדרושים והתפנה אלי אחד הבנקאים לאחר המתנה.
הסברתי לו כי התחלתי ללמוד ולכן אבקש להעביר את החשבון שברשותי ואמצעי התשלום הנלווים לסטאטוס פטור מעמלות.
הבנקאי אמר שנדרש רק להעביר את החשבון עצמו,
הדגשתי כי כרטיס האשראי שברשותי עומד לפוג ואני מעוניין לבטל אותו כדי לא לשלם עמלות מיותרות,
הבנקאי הדגיש שהכרטיס שברשותי פטור מעמלות ולכן אין סיבה לבטלו.לבסוף השתכנעתי להשאיר את הכרטיס.
לאחר מס חודשים גיליתי כי אני משלם עשרות שקלים בחודש דמי שימוש בכרטיס האשראי ורתחתי מזעם שכן הבנקאי מסר לי פרטים לא נכונים.
התקשרתי לסניף דיברתי עם בנקאי נוסף בשם טל,
לקח כשבוע וחצי עד שבדק את הנושא והבין היכן הבעיה,
הציע לי לבטל את הכרטיס ושישלח לי כרטיס חדש מסוג סטודנט,
דרשתי מיד את ביטולו של הכרטיס והבהרתי כי אני מעוניין לקבל החזר רטרואקטיבי על גביית העמלות שנעשו מאז העברת החשבון,
טל הבנקאי אמר שיעביר לטיפולו של סגן מנהל סניף הבנק מפני שרק הוא יכול לאשר.

רק לאחר כשבועיים קבלתי טלפון מסגן המנהל. בתאריך 27.6.12
ראוי לציין לרעה את היחס החובבני שקבלתי ,נראה היה שסגן המנהל לא עשה "שיעורי בית"
ונדרשתי להסביר מחדש את נושא הפנייה אליו תוך כדי שהוא בודק במערכות,יתרה מכך,
עוד בתחילת השיחה סגן המנהל הפציר כי אין שום דרך בה אצליח לקבל החזר ,
דבר תמוהה שכן לאחר מס חילופי דברים גיליתי כי אינו מכיר כלל את נסיבות פנייתי.
סגן המנהל הציע כי "נפתח דף חדש" ומעתה ינפיקו לי כרטיס חדש ולא אשלם יותר עמלות(כלומר לא אקבל את כספי העמלות שנגבו שלא כדין).
סרבתי להצעה ומכאן המצב רק הדרדר,
סגן המנהל הציע מספר פתרונות יצרתיים אך מגוחכים להפליא,
הציע כי אגיע לסניף ואצביע על הבנקאי איתו ביצעתי את העברת חשבוני והתעמת איתו,
מיותר לציין שההעברה בוצעה בתחילת השנה לפני זמן רב ואיני זוכר איך הבנקאי נראה,
יתרה מכך אין שום סיכוי שהבנקאי יזכור כיצד טיפל בפנייתי,
הזדעזתי מצורת הטיפול,

נסתי להסביר לסגן המנהל שאותו בנקאי החתים אותי על טפסים שנמצאים אצלהם במערכות,
וכל שנדרש הוא להעלות אותם במערכת ולראות איזה בנקאי חתום על טפסיי.
אך סגן המנהל הפציר כי אין ברשותם תיעוד שכזה,דבר חמור בצורה חריגה.

נסתי להסביר שוב לסגן המנהל שתשובות ויחס שכזה אינני מעוניין לקבל ממי שמציג עצמו כסגן מנהל סניף הבנק בו אני לקוח.
סגן המנהל חזר ושב כי לא ניתן לדעת האם במעמד העברת החשבון לסטאטוס סטודנט בקשתי זאת,
או שזה נשכח. הסברתי לו כי גם אם הייתי שוכח להבהיר שאני מעוניין בכרטיס ללא עמלות(דבר שלא קרה) ,
בשביל זה קיימים הבנקאיים שיאירו את עייני וברגע שמבצעים העברת סטאטוס של חשבון יציעו לי את התוכנית התאימה ביותר עפ זכויותיי,
ולכן הבנקאי במקרה היפותטי זה שכח/הטעה אותי ולכן עליו לשאת באחריות.
לבסוף השיחה הסתיימה בכך שמנהל הסניף יישב עם טל הבנקאי ויתעדכן בכל פרטי התלונה שכן לאורך כל השיחה הראה חוסר בקיאות בפרטי פנייתי
ונתן תשובות חסרות אחריות. הבטיח כי יחזור אלי עם תשובה הולמת ומכבדת.

עד היום לא קבלתי שום פנייה בטלפון או בכתב, וחמור מכך הונפק לי כרטיס אשראי חדש ללא ביטול הכרטיס הישן.ולכן אני ממשיך לשלם עליו עמלות.
מקווה שהפעם אקבל טיפול הולם.
מאוכזב בצורה קשה.
בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
החזר עמלות שנגבו שלא כשורה וביטול הכרטיס הישן. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה