|
|
|
|
|
|
רצוני לעשות מסגרת אשראי |
נושא התלונה: |
קול דנה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 15 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' משה גושן, קרית מוצקין |
כתובת: |
075 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מנסה כבר שבועיים לעשות מסגרת אשראי בבנק, אבל הבעיה שאני גרה רחוק מהסניף בו מתנהל חשבוני, ואינני יכולה להגיע אליו. לכן דיברתי שם עם פקידה - גב' חנה כץ, שאמרה לי שכשתיכנס לי משכורת הבאה אני רק צריכה להתקשר אליה והיא תסדיר מולי את המסגרת (תשלח לי טפסים לבייתי בת"א). כבר שבועיים שאני מנסה להשיג את הגברת חנה כץ - ואין מענה בסניף. הודעות שהשארתי לה לא נענות. בקיצור - יחס מזלזל ומשפיל כלפי מי שמחחשיבים עצמם כ"נותנים יחס אישי" ללקוחותיהם
|
עךבון ובזבוז זמן מיותר |
סוג הנזק : |
ליצור עימי קשר באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|