יחס משפיל וחוסר סיוע בבקשתי למשוך תוכנ ית חיסכון |
נושא התלונה: |
יום שני 03 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך שלמה 74 תל אביב |
כתובת: |
017 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי מהנק מכתב שהסתיימה תקופת פיקדון ושעלי לסור לסניף למתן הוראות.
אין לי חשבון עו"ש בבנק, רק חיסכון שסבי המנוח פתח לי.
הגעתי לסניף ב 23.3. ביקשתי לשחרר את הכסף. הם מסרו לי שאי אפשר לשחרר את הכסף בלי לפתוח חשבון עו"ש, ובכל מקרה אצטרך להגיע שוב. שאלתי אם אפשר להעביר את הכסף בצורה אחרת (העברה בנקאית, צ'ק בדואר רשום) - כי אני גרה בראשל"צ. מסרו לי שאוכל להגיע לכל סניף (החל מיום ראשון 26.3) - רק להתקשר אליהם קודם כדי לוודא שהעבירו את הכסף.
התקשרתי ביום ראשון - אמרו לי שעדיין אי אפשר לשחרר את הכסף - ולהתקשר ביום אחר.
התקשרתי שוב למחרת, חזרו אלי כעבור שעה ואמרו שאני יכולה להגיע לכל סניף ולמשוך את הכסף.
ואכן הגעתי לסניף בראשל"צ ב 3/4. לאחר המתנה של שעה בתור, הפקידה הסבירה לי שהחשבון חסום ושלא תוכל לשחרר את הכסף. ביקשתי לדבר עם הסניף. הסבירו לי שהם צריכים לשנות את הסמל ושיחייבו אותי בעמלה של 10 ש"ח על המשיכה בסניף אחר (!!!). ביקשתי לדבר עם אחראי - לאחר המתנה ארוכה ניתקו לי.לאחר מכן הפקיד שטיפל לי כבר לא ענה לטלפון.
במקביל הגיעה בסניף ראשל"צ אחת הפקידות האחראיות וצעקה עלי שאני תופסת להם את קו הטלפון ליותר מידי זמן ושאפנה את התור ללקוח אחר. ביקשתי שיגידו לי מה אני אמורה לעשות - אף אחד לא נותן לי תשובה.
זכיתי ליחס משפיל ביותר מהבנק. הכסף שלי עדיין אצלם. אני לא חושבת שאני צריכה לשלם עמלות על הטעויות שלהם, בנוסף לשני ימי עבודה שביזבזתי לחינם.
היום 4/3 דיברתי עם סגנית מנהלת הסניף בת"א - היא אמרה לי שאפשר למשוך את הכסף רק מהניף שלהם (הפקידים הטעו אותי) - ושלא תחייב אותי על עמלה.
|
פיצוי על ההטעיה ובזבוז הזמן (שלא לדבר על חניה שאני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|