|
|
|
|
|
|
התנהלות סניף 144 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני למעלה מ20 שנה לקוח של הסניף.היו תקופות טובות יותר,ותקופות רעות יותר.
אני לא זוכר שרות כל כך גרוע כפי שאני מקבל בתקופה האחרונה!
לדוגמא:
מנסה כבר למעלה משנה לסגור חשבון אחד מתוך שלושה שיש לי בכדי לצמצם עלויות.ללא הצלחה,שלא לדבר על כך שמשאיר הודעה,ואין כל התייחסות!ועוד ועוד....
|
כספי-ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
להחזיר את ההנהלה הקודמת!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|