פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום כוזב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שדרות טרומפלדור 53 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה-20/08/2013 אני ובן זוגי פתחנו חשבון סטודנטים בבנק דיסקונט.
חשבון הסטודנטים בבנק דיסקונט כולל הטבות בפעולות החשבון,אך הטבות דומות ניתנות בכל בנק אחר שבדקנו, בהתייחס לחשבון סטודנטים.
בעקבות הדמיון בין הבנקים השונים בהטבות שמגיעות לחשבון סטודנטים, והיכולת לבצע את רוב הפעולות הפשוטות הנדרשות לנו דרך האינטרנט, אני ובן זוגי החלטנו כי מה שיכריע בין הבנקים יהיו המתנות שהם מציעים לנו.
בתחילת התהליך בדקנו באתר האינטרנט של כל בנק, מה המתנות המוצעות עבור פתיחת חשבון סטודנט, ובאתר של בנק דיסקונט - https://www.discountbank.co.il/wps/portal/private/ ראינו כי המתנה המוצעת עבור הזמנת כרטיס אשראי היא קבלת שובר שי בסך 100 ₪ לרשתות מובילות ובנוסף, במידה ופותחים תכנית חסכון מסכום של 250 ₪ ומעלה, ניתן לקבל שובר בסך 250 ₪.
יש לציין, כי גם בעת כתיבת שורות אלה, שבוע לאחר פתיחת החשבון, מופיעה באתר האינטרנט הפרסומת שגרמה לנו לפתוח חשבון בבנק דיסקונט, ויש ברשותנו צילום מסך מתאריך ה-27.8.13.
לאחר בדיקה מעמיקה באתרי האינטרנט של הבנקים השונים, קיבלנו מושג לגבי המתנות המוצעות, אך למרות זאת החלטנו גם ללכת ישירות לבנקים ולוודא כי המתנות המוצעות באתרי האינטרנט, הן בתוקף וניתן לקבלן. כך גם נכנסנו לסניף מספר 74 של בנק דיסקונט במרכז זיו בחיפה. קיבלה את פנינו נציגה בשם איילת שפרסה בפנינו את ההטבות שניתן לקבל בחשבון סטודנט ובנוסף הסבירה על המתנות המוצעות כאשר מזמינים כרטיס אשראי וכאשר פותחים תכנית חסכון, ובפרט את הטבת ה 250 ₪ שוברי מתנה באם נפתח הוראת קבע, ממש כפי שצוין באתר האינטרנט.
אני ובן זוגי הגענו להחלטה כי המתנה שבנק דיסקונט מציעים, היא המשתלמת ביותר והמתאימה לנו ביותר בשלב זה של חיינו.
במעמד פתיחת החשבון הזמנו 2 כרטיסי אשראי ופתחנו תכנית חסכון בסכום של 250 ₪. חתמנו על הטפסים הנדרשים והובטח לנו על ידי הנציגה כי היא תזמין את השוברים ונקבל אותם בעוד שבוע יחד עם כרטיסי האשראי שהזמנו.
ביום שני ה 26/08/013 בן זוגי נכנס לסניף על מנת לברר אם הגיעו השוברים או כרטיסי האשראי, ורק אז, איילת, הנציגה שבעזרתה פתחנו את החשבון, אמרה שמתנת השוברים כבר לא בתוקף ואין באפשרותה להביא לנו את מה שהובטח לנו.
יש לציין כי את המידע הזה קיבלנו רק מכיוון שבן זוגי נכנס לסניף ובמידה ולא היה מגיע לסניף יש לשער כי לא היו טורחים ליידע אותנו בנושא.
לפי חוק הגנת הצרכן חל איסור על עוסק להטעות צרכנים בכל עניין מהותי בעסקה, וכן חל איסור על הטעייה באריזה והטעייה בפרסומת.
לאור השתלשלות האירועים הנ"ל, ניתן לראות בבירור כי בנק דיסקונט ביצע הפרה בוטה של חוק הגנת הצרכן והטעה בפרסומת באתר האינטרנט שלו וכן לא עמד בהבטחות של עובדיו.
עד כמה שידוע לנו גם הפרסום באינטרנט וגם הבטחותיה של הנציגה איילת, היו מצג שווא מכוון על מנת להתל בנו ולגרום לנו לפתוח חשבון בבנק דיסקונט.
ההתנהלות המדוברת של בנק דיסקונט אינה מקובלת, מעליבה ואף עוברת על החוק ואנו דורשים את תגובתכם המהירה והראויה למצב המחפיר שנוצר.

בכבוד רב,

שרון *********
ת"ז : ************
טל' : *************
כתובת : הגליל **חיפה
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם על ההתנהלות המחפירה פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה