פרטי התלונה

תלונות אוצר החייל

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוצר החיילשעות פתיחה אוצר החייל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבירות על חוק הבנקאות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טשרנחובסקי 23 כפר סבא כתובת:
380 14 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
15/06/06
לכבוד
מחלקת פניות הציבור
משרד האוצר


א.נ.
הנדון: התנהגות לא חוקית ולא נאותה של מנהל בנק אוצר החייל, מר דוד חלפון
וסגנית מנהל הבנק.


1. שמי נטע לי שמעוני ואני בעלת חשבון עו"ש מספר 131145 בבנק אוצר החייל בסניף מס' 380 14
ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא.

2. לחשבון הנ"ל הוכנסה משכורתי כאשר עבדתי, עד לדצבר 2005 לאחר תחילת לימודי.

3. מכיוון שהפסקתי לעבוד עקב לימודי לא נכנסו כספים לחשבוני בקביעות אלא מפעם לפעם, ונוצרה
יתרה שלילית בחשבוני.

4. מעולם לא הגיע לידי פירוט חשבון מצבי בבנק אלא פירוט העמלות והתשלומים בגינם של עמלות אלה

5. בחודשים האחרונים הגיעו אלי ש י ח ו ת ט ל פ ו ן מהבנק הנ"ל בהם נשאלתי כיצד בכוונתי לטפל
ביתרת החוב.

6. הודעתי כי בכוונתי להגיע בקרוב הן על מנת לשלם את החוב הנ"ל והן על מנת לסגור את חשבון הבנק
בסניף הנ"ל.

7. באופן מקרי וללא קשר הגעתי לסניף הבנק על מנת לטפל בעניין אחר וביררתי את מצב החשבון.

8. נמסר לי כי יתרת חשבוני עומדת על סך של כ 3,000 ₪ בחובה בערך ושילמתי מיידית סך של
3,400 ₪ בהמחאה של אימי, גב' רחל שמעוני, שנוכחה במקום יחד עמי. ובקשתי לסגור את
החשבון מיידית. (מצ"ב אישור חשבון הבנק).

9. לאחר שקבלתי את האישור על הפקדת ההמחאה המורה על כך שחשבוני עומד ביתרה חיובית על סך
233.28 ₪ הגיעה סגנית מנהל הבנק אל הפקידה ונזפה בה קשות על כי העזה לתת לי את אישור
על הפקדת ההמחאה ויתרת חשבון הבנק שלי.

10. גם עתה, לאחר שחשבוני היה ביתרה חיובית, סירבה סגנית מנהל הבנק לסגור את חשבון הבנק,
כשלדבריה לא בטוח שההמחאה תכובד ולצורך כך יש להמתין 3 ימי עבודה.

11..ביקשתי ממנה להתקשר לסניף הבנק ממנו נמשכה ההמחאה על מנת לאשרה אך היא סירבה בטענה
שאינה רוצה לעשות זאת ואינה חייבת לעשות זאת.

12. באופן מיידי, בטלתי את ההמחאה והחלפתי את ההמחאה בתשלום בכסף מזומן .בקשתי
אישור על פעולת ההפקדה הנ"ל של הכסף המזומן וסגנית מנהל הבנק סירבה לתת לי אישור על
ביצוע הפעולות בטענה כי אינה רוצה לתת לי דבר. היא תירצה זאת כי קיים חוב נוסף.

13. הסברתי לה שאין לי כל חוב נוסף, שמעולם לא קיבלתי כל מכתב, הודעה או דרישה או דבר
אחר לא עזרו.

14.לפיכך נאלצתי לעזוב את המקום ללא כל אסמכתא המעידה על הפקדת הכסף המזומן, על הנובע
מכך.
15. חוק הבנקאות מסדיר את ההתנהלות ביחסי בנק ולקוח ופנייתי אליך היא בעקבות העבירות, המעשים
והמחדלים החמורים.

16. אבקש טיפולך המאד מאד דחוף בנושא.



בכבוד רב,
נטע-לי שמעוני
משעול הגיל 1/11 כפר סבא
44281
נייד: 0544777125
נזק כספי עגמת נפש סוג הנזק :
הסקת מסקנות אישיות כנגד המנהל וסגניתו. מתן הוראה מ פתרון נדרש :

אוצר החייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה