אי מענה לטלפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 ינואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צריפין |
כתובת: |
צריפין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני גרה בגן יבנה וסניף הבנק מזה שנים רבות בצריפין, היום יום ראשון צריכה אישור הוראת קבע לביטוח מהבנק כששלחתי את הטופס ואישרתי הגעתו לסניף כבר ביום רביעי ה-30.12.15, מתקשרת ללא הפסקה מהשעה 8.30 בבוקר יום ראשון, השעה כעת 11.00 ועדיין אין מענה אנושי בכל השלוחות, המצב הזה הוא בלתי אפשרי וחסר כל הגיון והתחשבות בלקוח,השעה כבר 12.30 ענו לי ניסו להעביר אותי...ניתקו אותי ושוב לא עונים, בושה וחוצפה!
|
בזבוז זמן, זלזול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|