פרטי התלונה

תלונות אוצר החייל

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוצר החיילשעות פתיחה אוצר החייל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לטלפון בסניף ודיבור מזלזל של נציגים נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כל היום אני מנסה להתקשר לסניף במטרה שיעשו לי העברה בנקאית לחשבון אחר שלי אחרי שאני עושה 20 שיחות בבוקר עונה לי נציגה שאומרת שיש להם לחץ והיא תחזור אליי בשעה 13:00 שנסגר הסניף בשעה 14:30 אני מקבלת טלפון של שניה באה לענות ואחריו ניתוק מנסה לחזור למספר עונה מזכירה שהסניף סגור,בשעה 16:00 עד 18:00 הסניף אמור להיות פתוח התקשרתי משעה 16:00 ענו לי רק ב16:30 במהלך השיחות מרימים את הטלפון ומנתקים כנראה לא מעוניינים לענות אחרי שעונה נציג אני מציינת בפניו את מבוקשי הוא מעביר אותי לאותה הנציגה שלא עונה אלא מנתקת אני מתקשרת שוב אחרי 10 שיחות עונה לי הנציג שוב אני מבקשת ממנו את אותו הדבר הוא מעביר אותי אליה שהיא עונה ואומרת לי שתחזור אליי בערב ועכשיו יש לחץ אני אומרת לה שאני זקוקה להעברה הזאת כמה שיותר דחוף ואם זה יתקבע עד השעה 18:00 בערב הכסף יועבר תוך 24 שעות אבל אם לא אצטרך שוב פעם לחפש אותם ולקוות למענה בסניף בת ים,המשכורת נכנסה לי לחשבון הזה והכרטיס לא בבעלותי ככה שאיני יכולה למשוך כסף והעברה מסתבר שאיני יכולה לעשות ואם אני מנסה להכנס דרך האפליקציה אומרים לי להתקשר למספר בנוגע לקוד אני מתקשרת אומרים לי שאני צריכה להתקשר לסניף לבקש קוד או להגיע פיזית ככה שאין שום דרך מוצא שלא לדבר על איך שהמוקדנית הערסית הזאת צרחה עליי בטלפון!!! בטח שכחת שאת עובדת אצלי ולא אני אצלך.ורק בגלל זה פתחתי חשבון חדש בדיסקונט ואני מרוצה ממנו ומתכוונת לסגור את החשבון אצלכם.לתשומת ליבכם תודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתנו לי מענה בסניף ויפטרו את העובדת החצופה פתרון נדרש :

אוצר החייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה